طنازطناز، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

طناز زیباترین هدیه خدا

یارانه من کو ؟

1393/7/27 19:23
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی...

به نظر شما دخترمون طناز، تو این عکس داره به چی فکر میکنه؟؟ سوال  متفکر سوال متفکر

 

 

 

ما که مامان و بابای طناز باشیم، خیلی تلاش کردیم از این تصویر جزئیاتی نصیبمان بشه ولی کماکان در تعجب مانده ایم!

 

 

 

 

 

بد نیست صحبتهای خود طناز هم بشنویم: هوم ممممممممممم یعنی یارانه من بعد از 27 روز از تولدم واریز شده؟؟  من خیلی برنامه واسش دارم، میخوام آدامس، بستنی، یخمک و کلی چیز میز بخرم. سبز جشن دلغک

اگه یارانم واریز شده، الان کجاست؟ متفکر

 

***

مامان و بابای طناز:  تعجبخنده   به به دخترمون تو چه فکریه محبت  قربونت بریم اولین یارانه ات روز 22 مهرماه 93 واریز شد و مامان الی از نه ماه پیش مثل اینکه براش نقشه کشیده قه قهه

 

 

 

 

 

آره طناز خانم، خنده هم داره  خنده خنده خنده

داری به کارهای مامان و بابا میخندی!

 

 

 

 

صحبتهای پایانی طناز: یه صحبت کوچلو داشتم واسه هم سن و سالای خودم. از ما که گذشت، یارانه مون رو بزرگترها برداشتند واسه خودشون، شما دیگه از حق خودتون دفاع کنید.

ای کاش می شد آقا روحانی رئیس جمهورمون یه بخشنامه ای صادر می کرد و یارانمون تا زمانی که به سن بلوغ می رسیم تو یک حساب جداگانه دو از دسترس مامان و باباهامون ذخیره می شد، تا با پولمون اون موقع کلی پفک واسه خودمون می خریدم....... آه.... یعنی میشه....

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

ps
27 مهر 93 19:38
بابای ملیسا
27 مهر 93 22:21
با سلام . ضمن تبریک بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابایی ، با عکسهای جدید سفر به اصفهان به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر تشریف بیارید و با گذاشتن یه یادگاری ، دنیای قشنگ و معصومانه دخترم رو زیباتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما هستیم.
رقیه
4 آذر 93 21:33
وای که میخوام لپشو بخورم
فایضه مامانه عسل
29 آذر 93 22:56
سلام خوبین ؟ مامان طناز جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....